zawiadomienie o trzecim posiedzeniu
Kołaki Kościelne, dn. 2011-05-05
OR.0012.3.3.11
Pan
..................................................................
Członek Komisji Rewizyjnej
zam. ...................................................
Uprzejmie zawiadamiam Pana/Panią, że zwołuję trzecie posiedzenie Komisji Rewizyjnej, które odbędzie się w dniu 12 maja 2011 r.
Otwarcie posiedzenia nastąpi o godz. 10:00.
Posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się w budynku Urzędu Gminy.
Proponuję następujący porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
3. Przyjęcie protokołu z Nr 2/11 z poprzedniego posiedzenia Komisji.
4. Wyrażenie opinii o projektach uchwał w sprawach:
a/ zmian w budżecie gminy,
b/ zmiany uchwały w sprawie Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej,
c/ trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego
oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania,
d/ programu współpracy na lata 2011-2014 Gminy Kołaki Kościelne z organizacjami
pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24
kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
5. Rozpatrzenie skargi złożonej przez Wojciecha Maliszewskiego, zam. Czosaki Dąb,
przekazanej przez Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku.
6. Rozpatrzenie sprawozdań i informacji z działalności za 2010 rok, przedłożonych przez:
a/ Komendę Powiatową Policji w Zambrowie,
b/ Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Zambrowie,
c/ lekarza indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej – Jana Wądołowskiego,
d/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołakach Kościelnych,
e/ Bibliotekę Publiczną Gminy Kołaki Kościelne,
f/ Gminną Komisję Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
7. Rozpatrzenie wniosków złożonych do Rady Gminy.
8. Przygotowanie sprawozdania z działalności Komisji za 2010 r.
9. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o tym sprawozdaniu oraz informacji o stanie mienia gminnego za 2010 rok. Przygotowanie opinii o wykonaniu budżetu i wniosku o udzielenie lub nieudzielenie absolutorium wójtowi.
10. Sprawy różne.
11. Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący Komisji
Krzysztof Waldemar Misiewicz
W załączeniu materiały dot. pkt. 4-8.
Metryka strony