Zmiany w programie "Dobry Start"
Zmiany w programie Dobry Start!
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołakach Kościelnych informuje, iż w dniu 15 czerwca 2021 r. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Od 1 lipca 2021 r. realizatorem rządowego programu będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych, natomiast składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a wypłata realizowana będzie w formie bezgotówkowej na wskazany we wniosku numer rachunku.
Zgodnie z ww. rozporządzeniem wszyscy rodzice od 1 lipca mogą składać wnioski wyłącznie online:
– przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia,
– przez bankowość elektroniczną,
– przez portal PUE ZUS.
Wnioski należy składać do 30 listopada 2021 r.
Metryka strony